finally~i feel like wanna conteng something in my blog

 

plus plus plus ytd~serene chan asked me to update my blog~

 

erm..i noe..long time din update edy~~

 

tis post i din put pic bcoz im lazy~~

 

so tis post will b damn boring..without my pic...

 

6.2.10

 

i acc my fren jo yk yp michelle to shopping n watch movie

 

n then my mum keep calling me to go home coz..i haven pack up my stuff..

 

so unbelievable that i gonna shift house on 7.2.10 but i still can loitering in cs..

 

then i pick up call from my sis

 

she tell me tat she is moping floor

 

then then我的良心suddenly很过意不去

 

4 awhile oli

 

...

 

i went back to my home n started to waste my time..on9 la~watch tv la..so lazy to pack..

 

around 7 o-clock my mum came back

 

"你在做什么,你还不要快点收拾东西还等什么?!"

 

妈..我明知故犯你看不出XD

 

...

 

我收我的房间到半夜==||

 

累累还不用紧

 

 

搬全家的衣服上爸爸车

 

有的没的啦一大堆..

 

n then又飞去新家

 

来回来回一个晚上

 

两点多我不干了..我第一个睡..THANK U THANK U.

 

妹妹三点多睡..

 

...

 

the next day around 6.45 i dipaksa bangun

 

累到鬼这样..

 

小舅第一个来帮忙

 

他看到我这样的空开始sour me

 

他一天不sour me他会嘴巴烂掉 XD

 

”哇~站住罢了?你爸爸搬到要命叻~”

 

#%&@¥ lorry haven reach ma~~im waiting u noe?? 苦命~

 

其实我在等一个男人来..

 

他答应我要来帮忙的..我不管不管不管 

 

结果等到的是罗厘apek ==||

 

那个男人迟到一点点罢了就紧张兮兮~OK de~~ 好过没到~

 

所以我给你这个

 

happy ma? hehe~

 

...

 

n then when i was carrying something to the lorry

 

my aunt n uncle all come

 

age from 7 to 77 all come n 38~

 

n then suddenly i heard something from MY AUNT

 

"茹~这个是你朋友啊?哎哟~没哟哟跟我介绍一下”

 

我越听越不对劲

 

“朋友罢了啦!!!不是男朋友!!!!!!!!!!!!!!”

 

...

 

东西载去新家了就去吃早餐

 

bak kut teh~~~~~

 

全部加加减减一共有二十人..

 

吃饱饱了我那个很sour的舅舅突然开声

 

“茹~你的男朋友有车吗?”

 

@#¥%……&×!!!!

 

她不是我男朋友~

 

我阿姨也开声:可以啦~我看到也不错帅~[够开心的呗你]

 

另外个舅舅:是咯难怪我在搬东西他这样好讲“我来我来”

 

 

我妈妈:他家买roti 的~拿第一名的啊~

 

姨丈:这样好啊~有爱情也有roti~

 

 

我想死~~带我走~~到遥远的以后~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

心想都是舅舅的错~是他先提起的~

 

转头看他..他在幸灾乐祸~~damn....

 

tired dy~continue next time~

 

byes~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yeojunru910921 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()